Ramoto
 

Pamatdarbība

    SIA RAMOTO pamatdarbības veids pašlaik ir lielgabarīta dzinēju galvu diagnostika un remonts, čuguna detaļu metināšana ar MAC pulvera degli, augstvērtīgu tērauda rāmju cietlode, alumīnija, špialtera (cinka sakausējumu) un magnija metināšana, dažādu cietību niķeli saturošu pulveru uzklāšana ar liesmas-autogēna metodi (1150 grādu C temperatūrā). Plaisu remonts dzinēju čuguna galvās un blokos ar aukstajām Seal-Lock un Lock&Stitch metodēm (ASV patenti). Pirmskara motociklu galvu, cilindru un karteru remonts.

    Izmantojam tehnoloģijas, instrumentus un materiālus galvenokārt no Anglijas un ASV. Veicam kloķvārpstu gultņu sēžu vietu atjaunošanu čuguna un alumīnija dzinēju blokos ar itāļu ZANROSSO paralēlizvirpošanas iekārtu. Čuguna blokiem izmantojam MAC niķeļa pulvera liesmas uzklāšanas metodi.

    Ir veiksmīgi apgūti jauni itāļu un angļu cilindru un bloku izvirpošanas un honēšanas darbagaldi. Uzņēmums nemitīgi strādā ar jaunām tehnoloģijām, apgūst tās, kā arī izglīto savus darbiniekus remonta tehnoloģiju jautājumos.

    SIA Ramoto ir dažādu dzinēju remonta instrumentu un materiālu importētājs un izplatītājs.

    Plaisu remonts dzinēju čuguna galvās un blokos ar aukstajām Seal-Lock un Lock&Stitch metodēm (ASV patenti).

    SIA RAMOTO rīkotājdirektors J. Ramba 2003. gadā Lielbritānijā ieguvis dzinēju galvu remonta tehniskās kvalifikācijas sertifikātu.

 
 

    SIA RAMOTO rīkotājdirektors J. Ramba 1999. gadā Lielbritānijā ieguvis Techno-Weld metināšanas tehniskās kvalifikācijas sertifikātu. 

 

SIA RAMOTO DARBGALDU PARKA PAPILDINĀJUMS.

 

Šogad veiksmīgi pabeigta SIA RAMOTO darbnīcas piebūve 60 m² platībā un tajā jau darbojas vai pašlaik tiek uzstādīti vairāki jaunieguvumi.

 

1.     Šveices SCHAUBLIN 102N revolvervirpa ar 6 pozīciju instrumentu turētāju jātniekā. Veicam  šīs virpas revīziju un uzstādīšanu.

2.     Vācu Weiler E50 “Cycle Control” ciklu kontroles virpa ar pieslēdzamu CNC vadību. Virpai tiek veikti regulēšanas darbi. Meklējam virpotāju pastāvīgam darbam ar šo darbgaldu.

3.     Amerikāņu moderna detaļu mazgājamā mašīna lielgabarīta blokiem un dzinēju galvām. Mašīnas kapacitāte 400 kg, detaļu garums 120cm. Strūklas ražība 200 litri minūtē ar karstu mazgāšanas šķīdumu.

4.    Rokas honēšanas instruments ar dimanta galodu un ar mikrometrisku izstādīšanu vadīklu honēšanai diametrā no 4 līdz 14 mm, t. sk. rūdītām tērauda, čuguna vai bronzas vadīklām. Izmantojot kalibrus, iespējams vadīklas izhonēt ar  precizitāti   0.01 mm robežās.

5.    Itāļu COMEC RP-1300 dzinēju galvu un bloku virsmu planējamā mašīna, izmantojot CBN (elbora) un PCD (mākslīgā dimanta) griežņus. Iespējams noplanēt alumīnija vai čuguna galvu garumā līdz 120 cm, alumīnija vai čuguna bloku augstumā līdz 73 cm.

6.    30 tonnu jauna hidrauliskā prese ar kājas un rokas  piedziņu.

7.    Klaņu izvirpojamais darbgalds Zanrosso ELLE 500.

8.    HVLP kombinētā elpošanas un krāsošanas iekārta ar turbīnu. HVLP – High Volume, Low Pressure – latviski  -- liels gaisa apjoms un neliels spiediens – līdz 1 baram. Galvenokārt šo iekārtu izmantojam nelielu seno motociklu detaļu krāsošanai ar karstajām ML 12 un poliuretāna krāsām.

9.    Itāļu COMEC - 514 ātrgaitas bezcentra vārstu slīpmašīna ar papildaprīkojumu vārstu galu un rokeru rādiusu  slīpēšanai.

10. Japāņu OKUMA apaļslīpmašīna iekšējām un ārējām cilindriskām virsmām.

11. Angļu QUORN instrumentu asināmā ierīce.

 

 

  

«Uz augšu