SIA "RAMOTO"
http://www.ramoto.lv/

Iekārtas, instrumenti

Jaunas tehnoloģijas un instrumenti palīdz taupīt laiku un naudu!

Iekārtas un instrumenti, ar kuriem strādā SIA RAMOTO.

 

Galvu pārbaude uz stenda, izmantojot sakarsētu tvaiku pie 108° C un spiediena līdz 4 bariem. Stends ļauj dažādas galvas un blokus pārbaudīt un grozīt 360° ap savu asi. Caurspīdīgais stikls ļauj novērot plaisas un defektus no visām pusēm.  
Bloka plaisas diagnostika ar magnētiem un speciālu pulveri (Magnaflux metode).  

MAC pulvera uzklāšanas deglis. MAC firmas autogēna deglis ar pulvera bunkuru no Lielbritānijas. Pielieto dažādu cietību bronzas un niķeli saturošu pulveru (HRC 15 līdz HRC 65) uzklāšanai uz tērauda, nerūsējošā tērauda un čuguna virsmām. To izmantojam čuguna detaļu sametināšanai, kloķvārpstu galu un kakliņu remontam, dīzeļu liesmu kameru ieliktņu ārējā diametra palielināšanai u.c. darbiem. Šajā procesā detaļa tiek sakarsēta līdz 1150° C un pulveris izkūst un difundē uzkausējamajā virsmā un veido ļoti nodilumizturīgu slāni, kas ir bez porām.

 

 
 
 
 
 

 

 

Viens no augstražīgākajiem rokas instrumentiem vārstu ligzdu apstrādei ir MIRA V-95 no Šveices. Visi 3 vārstu ligzdu leņķi tiek izvirpoti vienā paņēmienā ar augstu precizitāti.

 

 

Galvas ligzdu izvirpošana ar SERDI 100 ERR iekārtu. Ar šo iekārtu iespējams veikt vārstu ligzdu apstrādi galvās, kuru svars pārsniedz vairākus simtus kilogramu.  
ZANROSSO mikrometrs ar pulksteņa indikatoru un ar magnētisko statīvu, kas paredzēts ļoti precīzai borstangas izvirpošanas griežņu iestādīšanai.  
Dzinēja bloka sadales vārpstas sēžu vietu izvirpošana ar borstangu uz ZANROSSO ETA 22 V paralēlizvirpošanas iekārtas. Šī itāļu iekārta ļauj izvirpot bloku kloķvārpstu un sadales vārpstu slīdgultņu sēžu vietas gan čugunā, gan alumīnijā. Iespējams izvirpot gan sadales vārpstu slīdgultņu sēžu vietas dzinēju galvās, gan izvirpot babīta šāles uz vajadzīgo izmēru, kā tas, piemēram, jāveic VOLVO kravas automobiļu blokiem pēc sadales vārpstas šāļu nomaiņas.
ZANROSSO EKO 320 bloku izvirpošanas iekārta, kuras ekspluatācija iesākta 2008. gadā.  
 
DELAPENA Engine Master -- programmējama bloku un cilindru honēšanas iekārta no Lielbritānijas. Honēšanu veicam ar dimanta honiem un speciālu honēšanas eļļu. Veicam arī "aklo cilindru" honēšanu vēsturiskajiem spēkratiem.  
Galvu metināšanai SIA RAMOTO izmanto profesionālu vācu DALEX firmas TIG metināšanas iekārtu.