Ramoto
 

Pakalpojumi

SIA RAMOTO veic:

  • plīsušu alumīnija un čuguna dzinēju galvu atjaunošanu, vārstu vadīklu un vārstu ligzdu nomaiņu, plakanslīpēšanu un planēšanu ar CBN un PCD griežņiem (bloku vai galvu garums līdz 1200mm x 355 mm, augstums līdz 730 mm). VOLVO FH12, MAN TGA, CATERPILLAR, JOHN DEERE, FENDT, u.c.;

  • dzinēju vārstu slīpēšanu uz Sioux (ASV) un modernas Comec 514 (Itālija) slīpmašīnām, vadīklu remontu ar fosforbronzas čaulām (Rapid tehnoloģija), tai skaitā collīgās sistēmas vārstiem 5/16”, 3/8”;

  • sprauslu čaulīšu nomaiņu dīzeļdzinēju galvās;

  • izlauztu vai bojātu kompensātoru ligzdu remontu alumīnija dzinēju galvās (VW, AUDI, Volvo D5 u.c.);

  • kloķvārpstu bojātu galu restaurāciju (Audi, VW u.c.);

  • vadīklu izgatavošanu no speciālas augstvērtīgas TROJAN (Columbia Metals, UK) niķeļa-silīcija bronzas izmantošanai alumīnija galvās;

  • vārstu vadīklu honēšanu ar dimanta honiem ar precizitāti līdz 0.01mm un iekšējiem izmēriem no 4 mm – 14 mm;

  • vārstu bīdītāju šeibošanu motociklu un automobiļu dzinēju galvās;

  • motociklu un mopēdu cilindru izvirpošanu un honēšanu uz remontizmēru, lūku apstrādi 2-taktu cilindriem;

  • automobiļu, lielgabarīta traktortehnikas bloku izvirpošanu un honēšanu uz remontizmēru, cilindru un bloku čaulošanu;

  • senās tehnikas “aklo” cilindru izvirpošanu, honēšanu un čaulošanu;

  • cilindru un bloku finiša honēšanu ar FLEX-HONE instrumentiem;

  • dzinēju galvu pārbaudi ar sakarsētu tvaiku (līdz 110° C) uz speciāla stenda, V-veida dzinēju bloku pārbaudi;

  • čuguna galvu plaisu defektēšanu ar magnētiem un speciālu pulveri (Magnaflux metodi);

  • sprauslu vītņu atjaunošanu dīzeļdzinēju galvās;

  • ielauztu tapskrūvju un kvēlsveču izņemšanu no dzinēju galvām un blokiem, vītņu atjaunošanu ar Heli-Coil ieliktņiem, tai skaitā sveču vītņu atjaunošanu;

  • sadales vārpstu slīdgultņu atjaunošanu alumīnija dzinēju galvās, motociklu un automobiļu dzinējiem, dilušu slīdgultņu vietu uzmetināšanu un līnijizvirpošanu uz speciāliem borstangas darbgaldiem;

  • motociklu kloķvārpstu klaņu pirkstu pārpresēšanu un kloķvārpstu centrēšanu, klaņu korekciju ar honēšanu;

  • kloķvārpstu gultņu sēžu atjaunošanu čuguna un alumīnija dzinēju blokos;

  • sadales vārpstu jaunu babita šāļu līnijizvirpošanu -- piemēram VOLVO FH 12 blokos;

  • dzinēju klaņu pirkstu bukšu pārpresēšanu un izvirpošanu uz speciāla klaņu izvirpošanas darbgalda Zanrosso ELLE 500;

  • tērauda, nerūsējošā tērauda, čuguna, bronzas u.c. detaļu virsmu uzaudzēšanu ar pulvera uzkausēšanu pēc MAC (Lielbritānija) tehnoloģijas biezumā no 0,02 - 5 mm ar cietību HRC 15; 40; 48; 60, iespējams restaurēt velvju galus, motociklu kulaciņus, aprautas šāļu sēžu vietas blokos utt.;

  • visu izplatītāko metālu remonta metināšanu/cietlodēšanu ar MIG, TIG, HENROB un TECHNO-WELD tehnoloģijām (tai skaitā špialtera un magnija metināšanu);

  • seno spēkratu daļu un metāla senlietu restaurāciju;

  • ar garantiju dzinēju bloku, cilindru galvu un jebkuru citu automobiļu, kuģu vai industriālo iekārtu čuguna lējumu plaisu un izsistu caurumu remontu pēc patentētām ASV SEAL-LOCK un LOCK&STITCH tehnoloģijām ar oriģinālajiem materiāliem un instrumentiem, bez karsēšanas. Daudzos gadījumos iespējams bloka remonts bez dzinēja izjaukšanas. Remonta vieta ir neredzama, ūdens un spiediena necaurlaidīga, izturīga pret augstas temperatūras iedarbību un vibrācijām, tās kalpošanas laiks ir neierobežots;

  • sniedz konsultācijas seno un moderno dzinēju remonta tehnoloģijas jautājumos, pareizo materiālu izvēlē.

 

  

  

«Uz augšu